Kurz TAICHI A ČCHI KUNG PRO ZAČÁTEČNÍKY

Kurz je vhodný pro muže i ženy, bez startovní čáry co do fyzičky a výkonnosti. Zaměření na relaxaci, protažení a vyladění těla, zlepšení koordinace a rovnováhy. Směřujeme k živému a energeticky vyživenému tělu.

Popis cvičení:

rozcvička - uvolňování kloubů, protahování, jednoduché uvolňovací cviky pro ramena, pánev a záda

čchi kung - Osm kusů brokátu. Letitá sestava osmi cviků, které jednoduchými pohyby napomáhají zlepšení tělesné pozice a zlepšení dýchání. Každý cvik má svůj účel a svou nápomocnost určité tělesné funci či orgánu, cviky jsou výborné pro začátečníky.

Maccoho - orgánová sestava k protažení základních meridiánových drah

7 relaxačních cvičení - která nám jsou neocenitelnou učební pomůckou pro studium principů taiji. Autorem prvních pěti z nich je mistr Huang Sheng Shyan, který je sestavil koncem minulého století, nedávno k nim přibyla další dvě relaxační cvičení, která doplnil mistr Jeng z Taiwanu. Jsou báječná na uvolnění kyčlí a spojení horní a dolní části těla. více

na začátečnickém kurzu se také naučíte 1. část sestavy 37 forem

sestava 37 forem

Cvičení sestavy napomáhá cirkulaci energie v těle a je výbornou komplexní péčí o naši strukturu, prohýbání kloubů, harmonizaci energie v těle a propojení úrovní našeho bytí (těla, mysli a pocitů).

Cvičíme styl Yang, sestavu 37 forem. Profesor Cheng Man-ch'ing tuto formu sestavil z původní dlouhé Yang formy (108 forem), kterou praktikoval se svým učitelem, slavným Yang Cheng-Fu. Ve zkrácené formě Cheng Man-Ch'ing posunul důraz od bojování k vnitřní harmonizaci.

Cvičení jsou určena pro každého bez omezení věku a fyzické kondice. Není třeba se obávat, že byste cvičení nezvládali a nestačili ostatním. V taiji ducha souteživosti a porovnávání nepěstujeme.

Základem našeho přístupu ke cvičení je Cheng Man-ch'ingovo rčení "Postupně, postupně..."